1385

  • شماره ۶۹ مجله شبکه (مهرماه ۸۵)

این مقاله با نام انگلیسی The Boom Is Back با اشاره‎ای به بحران دات کام در دهه ۹۰ پیش‎بینی می‌کند که ابزارهای نوین وب ۲ انقلابی تازه در سیستم استفاده از اینترنت بوجود خواهند آورد. (دریافت با فرمت pdf)


  • شماره ۷۰ مجله شبکه (آبان ۸۵)

این مقاله با عنوان Blogging For Dollars مصاحبه‎ای است با مایکل آرینگتون بنیان‎گذار و نویسنده اصلی Tech Crunch که از ارزشمندترین وبلاگ‎های دنیای دیجیتال و کسب و کار دیجیتال است. یکی از نکات جالب این مصاحبه تاکید بر درآمدزایی ابزارهای مجانی وب ۲ نظیر ابزارهای وبلاگ‎نویسی است. (دریافت با فرمت pdf)


  • شماره ۷۱ مجله شبکه (آذر ۸۵)

مقاله اول مصاحبه‎ای است با لینوس توروالدز به مناسبت ۱۵ سالگی لینوکس. در این مصاحبه لینوس توروالدز اذعان می‎دارد که بر خلاف تصور عده‎ای از متعصبان لینوکسی، باز شدن پای لینوکس در پروژه‎های تجاری و سرازیر شدن پول به سمت لینوکس می‎تواند به رشد این کودک نوپا کمک کند. (دریافت با فرمت pdf)

مقاله دوم مصاحبه‎ای است با کارلی فیورینا مدیر عامل سابق شرکت HP که بواسطه رسوایی‎های اخلاقی و مشکلاتی که در سطح مدیریتی شرکت بوجود آمد از کار برکنار شد و پس از بیست ماه سکوت بالاخره با انتشار کتاب انتخاب‏های دشوار از ناگفته‎های HP و مسایلی که منجر به اخراجش شد پرده برداشت. (دریافت با فرمت pdf)


  • شماره ۷۲ مجله شبکه (دی ماه ۸۵)

این مقاله با عنوان اصلی Signs Of Traction نگاهی دارد به وضعیت گسترش نرم‌افزارهای منبع باز در آسیا به خصوص در کشورهای هند و چین. (دریافت با فرمت pdf)


  • شماره ۷۴ مجله شبکه (اسفند ۸۵)

این مقاله با نام Rebuilding Microsoft به بررسی شرکت عظیم مایکروسافت پس از کناره‎گیری بیل گیتس از ریاست شرکت می‌پردازد و اندیشه‌هایی را که ری اوزی جانشین وی برای دوران پسا-دسکتاپ در سر می‌پروراند تجزیه و تحلیل می‌کند. (دریافت با فرمت pdf)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *