یک مویز و چهل قلندر

این ضرب المثل بالایی حکایت ماست با این سیستم صاحب مرده ! ! !

عرض شود که این سیستم در منزل ما یک نقش حیاتی رو به عهده داره. صبحها بعضا توسط خواهرم به جای Audio/Video/MP3 CD Player مورد مصرف قرار میگیره. بعد از ظهرها توسط داداشم و به عنوان Xbox / PlayStation / DreamCast و . . . ازش استفاده میشه. و اگر یک وقتی مهمونی چیزی داشته باشیم که باید نقش تمام دستگاههای فوق الذکر رو با هم بازی کنه. در غیر این صورت اگر قمر از صورت فلکی عقرب در بیاد و طالع سعد سراغ ما هم بیاد میدن ما هم یه دور باهاش بزنیم. بعضی وقتها میزنه به سرم که بابا یه سیستم کهنه دست دوم و درب و داغون پیدا کنم که فقط سه عدد نرم افزار روش اجرا بشه و خلاص. یک عدد Windows به علاوه یک عدد Office به همراه یک عدد Autocad اضافه. من که همه کارهام راه میفته. ((( آدم قانع به این میگن.  )))

((( راستی تا حالا فکر کردین که چرا اسم این وبلاگ شده شب نوشت و مثلا روز نوشت و ظهر نوشت و . . . نشده ؟ ؟ ؟غیر از همه دلایل مادی و معنوی و اینترنت ارزون و خط تلفن آزاد و محیط خلوت و . . . دلیل عمده اش این بوده که بابا روز نوبت من نمیشه که از سیستم استفاده کنم ! ! ! )))

پس :

  • گرچه کامپیوتر همه فن حریفه ولی هر کسی را بهر کاری ساخته اند. اگر خواستید سیستم بخرید همراهش سیستم صوتی تصویری خونه رو هم به روز کنید تا برای یه CD صوتی یا تصویری لنگ سیستم نباشید. اگر هم بچه و کودک و . . . دارید  (( تا سن 30 سالگی هنوز در این زمینه کودک حساب میشن )) یه PlayStation و یا سایر امکانات بازی مدرن رو هم در اختیارشون قرار بدید تا خیالتون از هر جهت راحت بشه.

  • اگر پول این چیزای بالایی رو ندارید حداقل یه سیستم زاپاس دم دست داشته باشین.

 

پی نوشت مدل صدا و سیما :  هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم. لطفا کمکهای بشر دوستانه اتون رو به شماره حساب دلخواه در بانک مورد نظر و به نام وبلاگ شب نوشت واریز کنید.کمکهای جنسی تون رو میتونین با ایمیل برای ما بفرستید.

پی نوشت خودم : از استفاده نا بجا از این شکلکها معذرت میخوام. کلی وقت بود ازشون استفاده نکرده بودم گفتم . . . . . . .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *