یک تصادف

در نظر بگیرین که تصادف شده. واقعا شده ها ! ! ! شوخی نمیکنم.
یک طرف یک ماشین پژو ۴۰۵ و طرف دیگه یک موتور سیکلت.

طرف اول قضیه :
ماشین زیر پای بچه خونواده است و رفته با یکی از دوستهاش بیرون. ماشین تازه بعد از تصادف قبلی صافکاری و رنگش تموم شده. هنوز هم بدهی های معوقه اش پرداخت نشده. یک بلوار وسیع و خلوت حرکات و رفتار دوست عزیز و دعوت به کورس و . . . مسابقه فرمول یک شروع میشه. سرعت میرسه به نمیدونم خدا کیلومتر در ساعت . . .میخواد از لای دوتا ماشین دیگه رد بشه که اصطلاحا توی یه منفی اشتباه میشه و گیر میکنه و ماشین منحرف میشه و مستقیم میره سمت موتوری بیچاره و . . . .

طرف دوم قضیه:
یک موتور سوار عزیز که بواسطه تعطیلی و وقت فراغت زن و دو تا بچه اش ! ! !‌ رو سوار موتور کرده و دارن میرن پارک . . . و چون خونه اشون سمت چپ بلواره و محل دور زدن بلوار هم از خونه اش دوره همینطوری خلاف از سمت چپ داره برای خودش میره که یک دفعه ماشین کذایی منحرف میشه و میاد طرفش . . .

نتایج :
راننده موتور که یک طرف بدنش کلا روی زمین کشیده شده و درب و داغونه. زنش که سرش به آسفالت خورده و طبق آخرین اطلاعات هنوز سر درد شدید داره و خون بالا میاره. بچه ای که یک انگشتش کنده شده و یکیش هم شکسته و . . . . .
و اون طرف هم راننده ای که فرمون ماشین توی شکمش فرو رفته ولی بخاطر دغدغه آسیب دیده های اون طرف دیگه اصلا حال خودش رو نمیفهمه.
و آخر سر هم تعداد زیادی خانواده که جز گریه کردن و غش کردن کار دیگه ای نمی تونن بکنن.

و اما نکته اینه که تقصیر کیه ؟ ؟ ؟ هان ؟ ؟ ؟ طرف اول که بی احتیاط و بی ملاحظه رانندگی کرده یا طرف دوم که خلاف میرفته و سه نفر آدم رو هم ترک خودش نشونده بوده ؟ ؟ ؟ یا تقصیر هر دو طرف یا تقصیر هیچ کس ؟ ؟ ؟

این هم یکی از دلایلی که Update کردنم اینقدر دیر شد.

پی نوشت:
۱- محض احترام شدیدی که تا حالا حتما فهمیدین نسبت به CopyRight دارم اعلام میکنم مطلب این دفعه توسط نرم افزار ((( ادیتور هاله ))) نوشته شده که از اینجا قابل Download کردنه.

۲- دلیل عمده تر دیر Update کردن من قبض کذایی تلفن بود ! ! ! پول تلفن داخل شهری ( ۹۰ درصدش اینترنت بازی من !‌ !‌ !‌ ) تقریبا ۳ برابر پول تمام مکالمات بین شهری و موبایل شده بود ! ! ! و خوب دیگه . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *