حسنی به مکتب نمیرفت

دی شب (( در واقع پریشب چون الان از نیمه شب گذشته )) بعد از مدتها تو خونه موندن رفتیم شادی شهر شاهد. قاعدتا اگر شیراز اومده باشین میدونین کجا رو میگم. یه چیزی توی مایه شهر بازی ! ! !  اما ربطش به عنوان این یادداشت اینه که بواسطه سالگرد آزاد شدن اسرای ایرانی شادی شهر قرق آزاده ها بود. با سرویس مخصوص اومده بودن و با کارتهای مخصوص از اسباب بازیها استفاده میکردن و . . . .

با نکبت و کلی این طرف اون طرف گشتن یه جا پیدا کردیم و نشستیم. قاعدتا میدونید که شیرازیها در این زمینه تخصص دارن و اگر فضای سبزی به اندازه 3 یا 4 متر مربع گیرشون بیاد در راستای استفاده بهینه یه زیر انداز پهن میکنن و به قول خودشون یه کاهو ترشی و یا علی مدد. خلاصه با این اوصاف هم کسی که تازه ساعت 10:30 برسه اونجا تکلیفش معلومه. به هر حال جا پیدا شد و نشستیم اما تمام دور و برمون پر بود از خانواده هایی با اعضای مذکر ریش و پشمی و اعضای مونثی که فقط دماغ و یک چشمشون از چادر بیرون بود. بنابراین مجبور شدیم مثل بچه آدم بشینیم نه دری ورری بگیم نه ورق بازی کنیم و خلاصه عین مهمونی مودب و آروم ! ! !

البته سراغ یه چند تا اسباب بازی و . . . هم رفتیم که این کار دو تا سئوال برای من بوجود آورد :

1-     آیا افراد چادری و ریش و پشمی هم میتونن جیغ و سوت بزنن ؟ ؟ ؟ اگر نه پس این همه داد و بیداد توی سورتمه و رنجر و نمیدونم اسباب بازیهای دیگه از کجا در میومد ؟ ؟ ؟

2-     آیا اسباب بازی سراغ دارین که از چرخیدن استفاده نکنه ؟ ؟ ؟ هر چی اسباب بازی ما سوار شدیم که یا در راستای افقی می چرخید یا در راستای عمودی. (( یه استثنا سرسره ! ! ! ))

 

اما نکته بعدی که بویژه امروز سرم رو گرم کرده بود چند تا CD جدید بود. یه مجموعه کامل از کتابهای برنامه نویسی Visual Basic به صورت E-Book که بعضی هاش واقعا عالی بود و بهتر ازهمه نرم افزار Nero 6 Ultra Edition  بود که واقعا عالی بود.

اگر بطور کامل نصبش کنین از WinAmp و MediaPlayer و  . . . هم بی نباز میشید. یه رابط خیلی خوشگل هم داره به اسم Nero StartSmart. همین که عکسش اینجاست ! ! !

Nero StartSmart

 

اگر رایتر و یه کم حوصله دارین حتما Download اش کنین. ضرر نمی کنین.

برای Download هم برین اینجا.

 

پی نوشت : ببخشید که این یادداشت همچین بی نمک و به درد نخوره ولی خوب به خاطر زحمتی که برای تایپش کشیدم میگذارمش تو وبلاگ. تازه تقصیر من چیه این چند روزه اتفاق جالب و با حالی نیفتاده.

فعلا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *